19 Kasım 2013 Salı

                                  AÇLIK OYUNLARI

Açlık oyunları hepinizin bildiği gibi bir dönem çok ünlü olan bütün liseli arkadaşlarımın elinden bırakamadığı kitaplardan biri.Ne yazık ki ben utanarak söylesemde kitap okuma alışkanlığı çok fazla olmayan biri olduğum için bu kitabı geç okuma fırsatı buldum.Gerçekten okuduğum en sürükleyici ve insanın hayal gücünü çok fazla canlandıran bir kitap.Kitap Katniss Everdeen'in garip hikayesini anlatıyor.Kitabı gerçekten okurken elimden bırakamadım bir sonraki bir sonraki bölüm derken kısa sürede bitirivermişim.Kitabı okurken her olay gözümde çok net canlandı.Eğer hala okumayanlar varsa hemen bir kitapçıya gidip bu kitabı almanızı tavsiye ederim.







                            AÇLIK OYUNLARI FİLMİ

Açlık oyunları filmi kitaplarının aksine okuyucuları biraz hayal kırıklığına uğrattı.Bende hayal kırıklığına uğrayan okuyuculardan biriyim.Kitap hakkında da dediğim gibi kitabı okurken hayal dünyam çok daha fazlasını hayal etmişti.Fakat film çok yetersiz geldi.Bazı sahnelerin olayların eksik olması ben en çok üzen şelerden biriydi.Oyuncular konusunda bi sorun yoktu bence hepsini kafamdaki karakterlerle özdeşleştirdim.Filmi inanılmaz heyecanla izlemeye başlamıştım fakat öyle sonlanmadı.Tabiki bunlar benim fikirlerimş , benim aksime filmi çok başarılı bulan arkadaşlarım da oldu.İyi seyirler , bakalım siz neler düşüneceksiniz.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder