19 Kasım 2013 Salı



                          AZİZ NESİN - NAH KALKINIRIZ

        Bugün bu yazımda sizlerle okuduğum bir kitabı paylaşacağım.Bu kitabı okulda bir ders ödevim sayesinde okudum.Konumuz öykülerdi.Kitap Aziz Nesinin Nah Kalkınırız kitabı.Konudan da anlayacağınız üzere kitabımız küçük küçük hikayelerden oluşuyor.Aziz Nesin bu kitabında ükle sorunlarını alaycı bir dille ele alıyor.Ben okurken çok eğlendiğm ve birçok şeyin farkına vardım.Hepinize tavsiye ederim.Ben kitabı okulumuzun kütüphanesinden edindim fakat birçok kitapçıda ve sahaflarda kolayca bulabilceğiniz bir kitap.


                                     MELANCHOLİA

Bu filmi birkaç sene önce İstanbul Film Ekimi etkinliği kapsamında izledim.Fİlmin adını ilk duyduğunuzda hepinizin aklına melankolik bir aşk hikayesini anlattığını sanabilirsiniz.Tabiki ilk başta bende öyle sanmıştım.Fakat izledğimde çok farklı olduğunu anladım.Film melankolik adında bir gezegenin dünyaya gitgide yaklaşımını ve ruh hali bundan etkilenen bir kadını anlatıyor.Film biraz sanat filmi tadında olduğu için sıkıcı gelebilir.Ama zaman zaman eğlencenin dışında böyle filmleri izlemenizi tavsiye edebilirim.Melankoli başlamak için güzel bi seçenek olabilir.

 
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder