19 Kasım 2013 Salı

        NAZLI ERAY - AŞK ARTIK BURADA OTURMUYOR

Bu kitapta okuldaki dersimiz arayıcılığla okuduğum bir kitap.Ne yazıkki bir önceki kadar güzel şeyler söyleyemeceğim.Kitap çok melankolik bir şekilde kadının terkedilişten sonraki ruh halini anlatıyor.Şahsen ben kitabından 3.sayfasından kendimi çok kötü hissettim ve kitabı okumakta zorlandım.Kitabın anlatımı yeterince sade fakat biraz sıkılıyorsunuz.Ayrıca yazarın hayal dünyası çok gelişmiş Bu aşkın içinde size fantastik ögelerde sunuyor.Herhangi bir mantık bulamıyorsunuz kitapta.Daha öncede dediğim gibi tabiki bunlar benim fikirlerim sizlerde okuyup yorumlarınızı blogumda paylaşabilirsiniz.





                                          MEMENTO

Film hafıza kaybından başına birşeyler gelen bir adamı anlatıyor.Bu adam yaşadıklarını unutmamak için unutmaması gereken herşeyi vücuduna dövme yaptırıyor.Film gerçekten çok güzel bir film.İzlerken beyninizi biraz yormanız gerekiyor.Ben filmi çok sevdim ve izledikten sonra gayet iyi anladığımı düşündüm.Fakat filme ilgili birkaç blog okuduğumda neleri kaçırdığımı neler fark edemediğimi anladım.Bunları anladıktan sonra filmden daha büyük bir zevk duydum.Hepinize iyi seyirler.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder